НАЙ-НОВИ
Мерил Стрийп гони Дюнкерк за Златен глобус
16.11.2017 17:03 | Видян 1633 пъти
Би ли рискувал цялото си бъдеще, за да разкриеш правителствени тайни, пазени в продължение на 30 години? Пред тази дилема се изправя Мерил Стрийп в ролята на първата жена-издател на вестник в лентата The Post, която се вписва като един от основните претенденти за Златен глобус през януари.
Сюжетът на филма, режисиран от Стивън Спилсбърг, се завърта около съдбоносното решение на Кей Греъм (Стрийп) и редактора на изданието ѝ The Wasington Post – Бен Брадли (Том Ханкс) да отпечатат задкулисните действия на Пентагона по време на войната във Виетнам.
Макар че ще се появи на голям екран след около месец, The Post вече дава заявка за силно присъствие, както на наградите на Асоциацията на чуждестранните журналисти в САЩ, така и на оскарите.
За статуетките обаче филмът ще трябва да премери сили с Дюнкерк, който към момента е спряган като фаворит и на двата форума, пише монитор. Лентата, бележеща актьорския дебют на Хари Стайлс, представя евакуацията английски, френски и белгийски части, блокирани от немски войски след битката край град Дюнкерк през 1940 г.
Златните глобуси ще бъдат раздадени на официална церемония на 7 януари, а срокът за подаване на заявки за наградите приключи през октомври. Кои ленти официално ще се борят за статуетки, ще разберем в началото на следващия месец, но предварително изнесени данни успяха вече да провокират скандал в Холивуд.
Така, например, въпреки че Беатрис на вечеря с участието на Салма Хайек кандидатства в категорията за мюзикъл или комедия, Асоциацията обяви, че ще обмисля номинацията ѝ сред драмите.
Две години след като светът се обърна срещу Холивуд заради „белите“ оскари, сега на мушка са и отличията на чуждестранните журналисти. Само преди ден кино индустрията скочи на поредното жанрово объркване от страна на Асоциацията, след като режисьорският дебют на Джордан Пийл Get Out бе разпределен в категорията на комедиите.
Смутът е породен от факта, че филмът се концентрира върху история за доминацията на „белите“ над афроамериканците. Чернокожите тук са използвани като кукли, в чиито глави заможни представители на европеидната раса трансплантират мозъците си с цел безсмъртие.
Самият Пийл определя лентата си като хорър, а разпределението на проекта в графата на комедията доведе мнозина до заключението, че филмовите награди отново падат в капана на расовата дискриминация.
свързани новини
Започнаха снимките на Mamma Mia! Here We Go Again
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !