НАЙ-НОВИ
И ДА, И НЕ! Льо Солей: палачинки, но...
Къде отивате, ако сте в София през почивните дни? Даваме...
И ДА, И НЕ! Селест: нещо френско,...
Къде отивате, ако сте в София през почивните дни? Даваме...
ЕК разследва Гугъл
23.06.2021 11:05 | Видян 918 пъти
Комисията по-специално ще изследва дали "Гугъл" ограничава достъпа на трети страни до събираните от нея с рекламни цели данни на потребителите, като същевременно ги запазва за собствена употреба.
Еврокомисарят за конкуренцията Маргрете Вестагер обясни, че "Гугъл" не само събира данни, които използва целенасочено с рекламна цел, но и продава рекламно място и действа като онлайн рекламен посредник. Комисията подозира, че присъствието на компанията на всички етапи поставя конкурентите ѝ в по-неизгодно положение.
"Честната конкуренция е важна както за рекламодателите, за да достигнат до потребителите на сайтовете, така и за издателите на сайтове да продават своето пространство на рекламодатели, да генерират приходи и да финансират съдържанието си, обясни Вестагер.
През 2019 г. разходите за дисплейна реклама в ЕС се оценяват на приблизително 20 млрд. евро.
"Гугъл" предоставя няколко услуги за рекламни технологии, както на рекламодатели, така и на собственици на сайтове.
Затова разследването ще се фокусира въру задължението да се използват услугите на "Гугъл дисплей" (Google Display), "Видео 360"('DV360') и "Гугъл адс" (Google Ads) за закупуване на онлайн реклами , както и в "Гугъл ад мениджър" (Google Ad Manager) за обслужване на онлайн дисплейни реклами в "Ютюб" (YouTube).
свързани новини
Защо ни оплита мотивираното четене и разбиране и що е то: Какво да правим с времето в карантина
Ицо Хазарта към здравния министър: Всеки българин е приоритет
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !