Огледало на войната в Темата на NOVA

Това е свят, който не познаваме. Далечно място, където...

Камелия Тодорова с Джо Кокър: Фотофакт

Камелия Тодорова с Джо Кокър: Фотофакт

Милиони от рекламата за Бербо и Гришо

отпечатай новината

08.05.2011 09:00 | Видян 5163 пъти

Милиони от рекламата за Бербо и Гришо

Актуалните суперзвезди на родния спорт навлизат сериозно не само на родния, но и на световния рекламен пазар. Така Димитър Бербатов и Григор Димитров се превърнаха в ключови фигури в последните рекламни кампании на водещите концерни за спортна екипировка Адидас и Уилсън.

Димитър Бербатов може и да има проблеми с титулярното си място в Манчестър Юнайтед, но определено няма такива с рекламодателите. Голмайсторът на Висшата лига на Англия, чиято годишна заплата при "Червените дяволи" е 6,7 млн. долара за 2010 г., за пореден път доказа, че ако не бе направил феноменална кариера на футболния терен, вероятно сега щеше да е един от секс символите в родното кино.

Най-новият медиен удар на Митко е участието му в рекламната кампания на доставчика му на футболни обувки Адидас - Call The Shots, където супернападателят се вживява в ролята на... главата на мафията дон Вито Корлеоне. Бербо е рекламно лице на Адидас от 2009 г., така че не се пуска за сефте в инициативи на един от най-престижните производители на спортна екипировка.

Феновете на германския спортен концерн получиха шанс да накарат няколко мегазвезди на световния футбол да им изпълнят различни шантави желания. В ролята на "жертви", срещу доста сериозни хонорари, разбира се, организаторите на Call The Shots привличат освен Митко, още и съотборникът му при "Червените дяволи" Луиш Нани, който изпробва футболният си мерник върху мишена, закачена на задника на водещия, Робин ван Перси от Арсенал, Стивън Джерард от Ливърпул, вратарят на Челси Петер Чех и бразилската перла на Реал Мадрид Кака.

Само за първите няколко дни от кампанията организаторите получават стотици желания на фенове. От тях са отсети 50-те най-атрактивни и купона започва.

Бербатов най-напред е предизвикан от водещия да свали с крак

шапките от главите на култовите пазачи на Лондонската кула, като това трябва да стане навръх сватбата на принц Уилям и Кейт Мидълтън. Митко обаче не се престрашава.
Втората оферта е да покаже денс умения. Българинът обаче отклонява със свенлива усмивка и нея, споделяйки откровено, че и това не е за него.

Третото предложение обаче явно е точно за нашето момче. След като водещият му предлага да опита да се вживее в герой от филма Кръстникът, Бербатов не чака втора покана. Българинът веднага влиза в ролята на мафионския бос дон Вито Корлеоне имитирайки феноменално великия Марлон Брандо.

Всъщност благоевградчанинът не веднъж е признавал, че много си пада по класиката в гангстерските филми и по-специално по Кръстникът. С тази си страст той е популярен и сред съотборниците си. "Ако аз трябваше да режисирам четвъртата част на Кръстникът, със сигурност щях да поверя ролята на Димитър Бербатов на мафиотския бос", заяви бранителят на Манчестър Юнайтед Рио Фърдинанд.

Това е и една от причините доста често да сравняват външният вид на българина с този на актьора Анди Гарсия, който направи едно от най-впечатляващите си превъплащения именно в мафиотската сага. Имитацията на Марлон Брандо от страна на Димитър Бербатов получи похвали от феновете в YouTube. Само за първите два дни от кампанията видеото бе гледано от малко над 36 000 души, а онези, които са го харесали бяха 319. "Добра интерпретация", е написал един от феновете като коментар под него.

Това не е първата изява в реклама на Бербатов в последните месеци. Митко участва в клип, рекламиращ фондацията му. Миналият ноември пък, в навечерието на сблъсъка на Манчестър Юнайтед с турския Бурсаспор от Шампионската лига се появи заедно със съотборниците си от английския клуб във веселяшка реклама на турска авиокомпания.

Безспорният му гвоздей досега обаче бяха превърналата се в тотален хит серия от реклами на новата MasterCard Yes на ПИБ, снимани в столичния The residens Club, за чийто снимки Супер 19` подробно писа. 

Най-мащабната рекламна кампания обаче с участието на Митко от началото на годината досега е Call The Shots на Адидас.

Непрекъснато прогресиращият в световната ранглиста при тенисистите Григор Димитров цъфна в ролята на DJ в рекламно видео на концерн №1 за тенис екипировка Уилсън.

Хасковлията получава уроци на пулта

от известния американски тандем Сrossfader King. "Казвам се Григор Димитров и искам да бъда следващият велик тенисист - заявява видимо забавляващият се сериозно Гришо. - Компютърът ми е пълен с музика - слушам Лил Уейн, всякаква хип-хоп музика, разбира се и 2Pac". След това Григор връща жеста с уроците, като показва на американските DJ няколко удара.

Преди година в компанията на други двама тенисисти - руснака Дмитрий Турсунов и французина Мишел Лодра, Димитров участва в рекламна кампания на магазините Дизел, като тримата се вихриха в магазин в Марсилия и демонстрираха доста свободно поведение.

автор: СЛАВА

Етикети: , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !