НАЙ-НОВИ
Огледало на войната в Темата на NOVA
Това е свят, който не познаваме. Далечно място, където...
Barcelo’ отваря 100 хотела в Китай, става глобален гранд
29.11.2016 18:10 | Видян 2471 пъти
Брандът е все по-значима част от развитието на туристическия бизнес. Концепцията на марките в хотелиерството напълно се промени. Преди брандът просто промотираше собственостите на един оператор. Сега е различно: брандът продава цели портфолиа.
При създаването на супербранд с поглъщането на Starwood от Marriott и превръщането им в най-голямата хотелиерска верига, която светът някога е виждал с 5500 хотела и 1,1 млн. стаи, на пръв поглед по-малките играчи изглеждат изгубили шансове.
Barcelo’ не се предава. И нещо повече: глобализира се като става световен бранд, вместо регионален за Испания, разширил се в Средиземноморието и Атлантика. Първата голяма крачка в тази посока е завладяването на Китай.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !