красота

Вести old

slava.bg : Gillette представи самобръсначки с цветовете на Бразилия

Gillette представи самобръсначки с цветовете на Бразилия

Gillette представя в България лимитирана серия самобръсначки с цветовете на бразилското знаме. Използвайки стоманените ножчета на Gillette, които осигуряват най-добрите резултати в бръсненето, фенове и спортисти могат да изразят страстта и подкрепата си  към любимия отбор и чрез своята самобръсначка.  На специално събитие българските футболисти – Емил Гъргоров и Владимир Гаджев показаха, че  както професионалните играчи, така и феновете притежават стоманена издръжливост, подсилена  от цветовете на любимия отбор.

Двамата спортисти взеха участие в дерби по бръснене, под коментара на запомнящия се глас на Ники Александров.  Футболистите, също така, разкриха и отборите, които ще подкрепят по време на Световното в Бразилия и като истински фенове нарисуваха техните флаговете на  лицата си. Gillette определя Inner Steel („стоманена твърдост “) като психическа издръжливост, непоклатима решителност и стремеж към победата. Това е същата онази неизчерпаема смелост да продължаваш да даваш най-доброто от себе си, което е заложено и в основата на марката.  

„За един спортист подкрепата на феновете е много важна. Независимо колко трудно е на терена, именно тяхната подкрепа е това, кото ти дава мотивация да продължиш напред. Когато знаеш, че хиляди разчитат на теб и твоя отбор, даваш всичко от себе, за да не ги разочароваш. А радостта и еуфорията от победата е несравнима “, споделя футболистът Владимир Гаджев. „Както на всяко първенство и тази година, моят фаворит ще бъде Бразилия. Това е най-добрият отбор в света, доказано – и с най-много титли и победи. В бразилския национален отбор играят едни от най-добрите футболисти, с невероятна техника и хъс“, Емил Гъргоров разкрива своя фаворит в предстоящото световно първенство.

Gillette знае най-добре, че когато става въпрос за футбол, нищо друго не е важно. Новата лимитирана серия самобръсначки, която марката пуска в отделните държави е само доказателство за вътрешната силна на феновете, които страстно подкрепят и гордо носят цветовете на своя национален отбор.  Лимитираната серия самобръсначки на Gillette® със знамето на Бразилия притежава майсторски проектиран дизайн, в който са инкорпорирани националните цветове на държавата-домакин на тазгодишното първенство – жълто, зелено и синьо.

Когато става въпрос за футбаол, нищо друго няма значение, а сега Gillette дава възможност на мъжете по света да изразят своята подкрепа към своя национален отбор  дори и чрез всекидневните си дейности, като бръсненето. Лимитираната серия самобръсначки в България е налична в MACH3, серията самобръсначки, които осигуряват комфортно бръснене.  

В началото на 1900 година Gillette има желанието да свърже марката с известни спортове и спортисти. Това е ключова стратегия, помогнала на компанията да се превърне в световен лидер в грижата за мъжа в категория бръснене. Марката Gillette влиза в много американски домове чрез историческите излъчвания по телевизията на Спортната Кавалкада Gillette.

С течение на годините Gillette добавя в своето портфолио ключови спортни събития в Америка, включително шампионати по бокс, колежанските футболни игри Bowl, Главната лига по бейзбол, турнира PGA Tour®, както и Дербито Кентъки. През 1980-та година Gillette става глобален спонсор на популярното спортно предаване World Sports TV. Gillette, също така, спонсорира международни събития като световната купа на ФИФА, световната купа по ръгби, купата Gillette Cup по крикет, както и Формула 1.
През 2002 година, Gillette обявява споразумението за ексклузивни права за имената на домакинските стадиони на трикратните супершампиони по американски футбол New England Patriots в Националната футболна лига. До средата на 2000 година, марката продължава със своите иновативни маркетингови програми със спортни звезди от цял свят.

Днес, Gillette продължава спортното си наследство, въвеждайки спортни маркетингови програми в много региони по света, като спонсорирането на Олимпиадата е една от водещите инициативи. По време на Олимпиадата в Лондон от 2012 г. Gillette си партнира с 24 спортисти от цял свят.  

Няма коментари към този материал !