НАЙ-НОВИ
Райко Гърлич с Наградата на София на...
„Всички добри истории, както в живота, така и в киното,...
Изгубени в превод@
08.01.2018 12:06 | Видян 7597 пъти
Според езика на социалните мрежи Николета Лозанова е „инфлуенсър“, мотелът на Азис има над 40 милиона „рийча“, а Гери-Никол тресе дупара с хаштаг
#luxuryismylife София, България 06 Ян. 2018, 14:20 9029 прочита 10 коментара 1 от 1 В началото на Фейсбук бяхме само събирачи на лайкове и знаехме, че ако сръчкаш някого, който не отговаря на рикуеста ти за приятелство, той може да ти отговори с доброто старо мълчание, което на езика извън компютърния монитор означава чисто и просто „разкарай се“. С еволюцията на мрежата от платформа за гръмки изказвания на редови комплексари и мост между позагубени във времето и континентите познати до мощен маркетингов инструмент в речника ни нахлуха доста нови термини.
Един от тях е „инфлуенсър“ и малко по-долу ще ви обясним какво се крие зад смисъла на думичката, която по-възрастните, но скарани с мишката интелектуалци могат да сбъркат с коварния грип, по-известен като Испанската болест. За да напомпате броя на последователите си в Инстаграм, трябва да използвате правилните хаштагове – те ще помогнат на потребителите да открият вашите снимки, ако те съвпадат с търсения предмет. Броят на споделянията в Туитър носи звучното име ретуит, а когато дадена тема или нейният субект пробият като херпес в стената на поне 30% от приятелите ви, то честито – те са станали вайръл. Ако ви мързи да питате Google или новия си едва напъпил колега стажант що са то понятия като LMS (Like My Status), хвърлете поглед към част от най-използваните термини от социалните мрежи по-надолу.
Инфлуенсър (Influencer)
Идва от глагола Influence, който на английски значи „повлиявам, оказвам въздействие“. Обикновено с такъв етикет се сдобиват хора, които имат сериозна фен база в социалните мрежи, а имиджът – от външния вид до посланията, които лансират, им позволява да формират вкусове и нагласи. Това, разбира се, се използва от бизнеса под формата на платени постове за лансиране на продукти или бартер, в който звездата тества дадена услуга и споделя с последователите си мнение за нея. Една добра дума или препоръка на даден бранд значи нов брой клиенти. Ярък пример за инфлеунсър, формиран от българската медийна действителност, е Николета Лозанова. От Мис Плеймейт, през футболната съпруга, на която таблоидите бързат да закачат фатален ореол, до водеща на папарашко предаване в национален ефир, Николета е модел, който може да продаде всичко. Дистрибутори на мигли, спрейове за тен и аксесоари за кученца спят пред вратата й, фитнес инструктори й плащат по 2000 лв. за пост, за да се щракне топлес с книгата им със съвети за съвършена коремна преса, а магазините за обувки падат в краката й като домино.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !