Тийнейджърите изоставят Facebook в полза на други социални медийни платформи като Snape и Instagram, сочи проучване на Pew Research Center.
Само 51% от американците на възраст между 13 и 17 години твърдят, че използват Facebook. Това е драматичен спад, тъй като в предишното проучване от 2015 г. 71% посочват, че го ползват. Тогава Фейсбук беше доминиращата онлайн платформа.
Сега използването на Facebook е "значително по-ниско" в сравнение с YouTube (85%), Instagram (72%) или Snapchat (69%). В миналата анкета едва 52% от тийнейджърите твърдят, че използват Instagram, 41% - Snapchat. YouTube не беше включен в изследването 2014-2015.
Тийнейджърите с по-ниски доходи по-често прибягват до Фейсбук, като 70% от тях, живеят в домакинства, които печелят по-малко от 30 000 долара годишно. 36% са от семейства, чийто годишен доход е 75 000 долара или повече.