Когато остареем, ще пием бира двамата...

Когато остареем, ще пием бира двамата и Тайсън ще каже:...

Преоткриват любимия ресторант на Даяна

Напускайки Le Caprice на 27 януари 1994 г. - Даяна беше...

Лили Иванова потопи в страст 4000 в НДК

отпечатай новината

26.10.2018 17:20 | Видян 1706 пъти

Лили Иванова потопи в страст 4000 в НДК

Любов, това беше вдъхновението на примата Лили Иванова в четвъртък вечер за първия от трите й големи концерта в София, които слагат точка на тазгодишното й национално турне, подкрепено от Лидл. Във всяка песен, във всеки жест звучеше тази любов – ту изпепеляваща, ту меланхолична, на моменти несподелена, в други неприлична, но най-вече – в парчетата от новия й репертоар. Именно те бяха акцентът в спектакъла. Без шлагери – една нова Лили, потопи препълнената зала 1 на НДК в страст.

Първата дама на родната естрада стъпваше ситно като гейша по сцената, а гърба й пазеха отбор от най-добрите млади музиканти - Ангел Дюлгеров, Огнян Енев, Веселин Веселинов-Еко, Орлин Цветанов, Росен Ватев и вокално трио ЛаТиДа. Стартът беше неочакван, леко джази и много семпъл. Нямаше и помен от излишество по сцената. Само инструменти и микрофон. За миг извика асоциация в мен с Ерик Клептън, който в центъра на една от най-престижните зали - „Роял Албърт Хол“, беше постлал само едно килимче 1х2 м и това беше достатъчно, за да омагьоса публиката. Изрично подчертавам, че не сравнявам Лили Иванова с Ерик Клептън, а по-скоро подхода към себеизявата на доказаните музиканти с опит и самочувствие. Въпреки че новите композиции бяха основна част в репертоара и логично публиката нямаше как да ги пее заедно с примата, 4000-те хиляди в залата посрещаха и изпращаха песните с бурни аплодисменти и ентусиазъм. Като диаманти сред цирконии се отличаваха песните, по които

Лили е работила със Стефан Вълдобрев

– „Дали“, „Обичай ме!“, „Този миг“. На глед странна комбинация не само поколенчески, но и стилово – симбиозата между неговите текстове и чувствеността на изпълнителя обаче беше пълна и завладяваща. Няма как да не се отбележи и цялостният облик на концерта, който е дело на аранжиментите на талантливия Ангел Дюлгеров. Музикантът, който стои зад едни от най-успешните нови български проекти, като последния албум на Любо Киров „Както преди“, беше прекроил дори популярните нови парчета на Иванова от последното десетилетие в неузнаваеми нови одежди. Смуут джаз преливаше на моменти в

тежка рок жица, следвана от ритъм на танго

и всичко водеше винаги към поантата на парчето, където гласът на Лили да разгърне потенциала си. Прозвучаха и три чисто нови песни, които Лили Иванова призна, че дори още не е записала, но иска да подари на публиката - „Мигът и любовта, „Бурната река“ и „Главна роля“.

И докато през почти целия двучасов концерт певицата ограничаваше движенията си, фокусирана основно върху вокалната си изява, с изключение на 1-2 кратки претичвания заради проблем със слушалките, то на финала неочаквано поведението й драстично се смени. Дали провокирана от изпълнението на единствения шлагер в репертоара за вечерта – „Щурче“, или заредена от емоцията на публиката, Лили кръстоса два пъти сцената, след което поиска и беше свалена в публиката.

Тичайки премина през оркестрината и партера

поспря за миг да поздрави един от основните си текстописци Иван Тенев и буквално на спринт се върне при музикантите си. Разбира се феновете я върнаха на бис, за който тя беше избрала „Присъда“ и въпреки молбите за „още“, примата прибра музикантите си и сложи точка, за да продължи с концерт в петък и събота вечер, които бяха напълно разпродадени дни предварително.


Източник: Monitor
Снимка: Васил Къркеланов

автор: СЛАВА

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !