НАЙ-НОВИ
Запознайте се със спорносексуалните:...
В днешно време има етикет за всеки тип човек, но...
Вълнуващо начало на фаталния 13-и...
Със завладяващ спектакъл започна фаталният тринадесети...
Нисък рейтинг сложи край на шоуто на Victoria's Secret
03.08.2019 09:11 | Видян 1733 пъти

"Все още свиквам с тази мисъл, защото всяка година по това време обикновено тренирам като Ангел", намигна красавицата пред австралийското издание на The Daily Telegraph.
Слухове, че Victoria's Secret изпитва затруднения с логистиката около голямото си ежегодно ревю се появиха още през месец май. Тогава компанията заяви, че търси алтернативни на телевизията медии, за да излъчва свои събития. Последната година в своеобразен техен домакин се превърна канала ABC, който отчете рекордно нисък рейтинг.
Иначе казано, шоуто бе изгледано от едва 3,3 милиона души. Цифрата е драстично по-малка от рейтинга на ревюто от 2017 г. - 5 милиона зрители, като и тогава това бе приет като „рекордно нисък интерес“ от страна на публиката.
"Модата е бизнес на промяна. Трябва да еволюираме и да се променяме, за да растем. В тази връзка, решихме да преосмислим традиционното си шоу на Victoria's Secret. От 2019 г. натам ще се фокусираме върху създаването на динамично съдържание и друг тип събитие, което ще достига до нашите потребители на платформи по начин, по който ще надскочим границите на глобалната дигитална епоха", се казва в писмо, изпратено от изпълнителния директор на L Brands (собственик на Victoria's Secret) до екипа на компанията.
Мнозина модни експерти отвъд Океана пък виждат възхода на ерата #MeToo, като причина за срива на модния бранд. Според сайта Fastcompany продажбите на Victoria's Secret спадат все повече, като старт на това са дали именно първите обвинения в сексуално насилие срещу големите играчи в шоубизнеса през 2017 г.
Оттогава се следи и драстичният спад на рейтинга на телевизионното излъчване на голямото ревю, като преди заветната година шоуто е събирало над 6,6 милиона души пред екрана. Нещо повече, компанията беше намесена и в скандал, свързан с трафик на хора.
Причина за това стана връзката на Victoria's Secret с Джефри Ъпстейн, който е плащал на модна агенция за това да му набира малолетни момичета за сексавантюри. Проблемът се корени именно в отношенията на агенцията с модния бранд, който продължава да наема манекенки от нея.
Източник: Монитор


свързани новини
Бременната Миранда Кер на френско събитие в Бевърли Хилс
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !