Не можеш да дадеш на хората това,...

Не можеш да дадеш на хората това, което те не са...

Вижте 2026 Toyota RAV4

Toyota разкри първите официални изображения на новия...

Зрителите предпочетоха bTV на старта на есенния сезон

отпечатай новината

17.09.2019 16:02 | Видян 1894 пъти

Зрителите предпочетоха bTV на старта на есенния сезон

 „България търси талант“ и „Фермата“ са праймтайм хитовете тази есен, показват данните на ГАРБ за старта на сезона, измерени в периода 6-15 септември.

„Комиците и приятели“ е най-предпочитаното развлекателно шоу в късния часови пояс от 22,30 ч., следвано от „Папараци“ и „Истински истории“.

След силния си старт „Фермата“ затвърди водещата си позиция по гледаемост и в първата седмица от излъчването си.

Средният дял на риалити хита на bTV в периода 6-14 септември е 39,6%, спрямо 19,6% дял за конкурентната продукция в жанра.

Първият елиминационен дуел, излъчен в събота, 14 септември, привлече 33,3% от всички зрители и беше предпочитаната ТВ програма, независимо от старта на нов конкурентен формат по същото време.

Актуалните предавания на bTV също отбелязаха силно завръщане в ефир след лятната ваканция и се утвърдиха като предпочитаните източници на информация за мнозинството от зрителите (ГАРБ, 2-15 септември).

„Преди обед“ и „Лице в лице“, които вече излъчват от новото високотехнологично студио на bTV, започнаха сезона като зрителски фаворити със съответно 36,2% и 34,6% дял от цялата аудитория.

Със завръщането си на 15 септември „120 минути“ привлече най-голям зрителски интерес - почти 27% от всички пред ТВ екрана в този часови пояс. „Тази събота и неделя“ отбеляза комбиниран дял от 29,4% за периода 7-15 септември.

Информационният лидер bTV Новините в 19 часа продължи със силното си представяне със средно 43,5% от всички зрители на старта на есенния сезон (2-15 септември), а „Тази сутрин“ затвърди лидерската си позиция в ранния сутрешен пояс с 42% дял.

 

автор: СЛАВА

Етикети: , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !