Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

НЕ! Технополис се подиграва с клиенти

отпечатай новината

05.12.2019 10:23 | Видян 1727 пъти

НЕ! Технополис се подиграва с клиенти

Технополис в тъжния мол, носещ името на България, се подиграва с килентите и със закона за потребителите. Ето какво разказват наши читатели и приятели: След като купихме оттам преди дни телефон от добра марка и той не проработи, решихме да го върнем. С кутията, с найлоновите пликчета за апарата и слушалката, в идеален вид. Разбира се, и с касовата бележка. Касиерката отказа да го приеме.

Продавачът отказа да го приеме. Трябваше да дойде управителят – което не беше проблем – на хилядите квадрати площ имаше само още двама клиенти – млада и озъртаща се двойка, която нямаше конкретен интерес, а си гледаше.

След като видя, че изискваните по закон за връщане на стока в определения срок атрибути: опаковка и касова бележка, гаранционна карта и т.н., са налице, той изтъкна „търговския вид“. Нещо като нищо на света, което е като „несъобразената скорост“, която КАТ винаги изтъква, когато няма как да обясни нещо – като трагедия например. Не казва висока или ниска скорост, понеже не знае – „несъобразена“. Възразихме, че търговският вид си е какъвто е бил, а телефонът, апропо, не работи.

И не е въпросът за парите, а за ненужността на стоката. Огромната сума, която Технополис, както всеки би помислил в такава ситуация, явно се затруднява да върне беше нещастните 20 лв. Чак ни стана неудобно за петимата души от персонала, които ни наобиколиха с влажни погледи, понеже нямаше как да си кажат истината.

И решихме великодушно да им оставим телефона, да се опитат да го пробутат и на друг – телефоните няма как да ги пробвате работят или не в условията на магазина. На нас това ни е втори случай в същия търговски обект, след като пак там ни пробутаха неработещо „универсално“ дистанционно управление за телевизор. Целта беше то да не става и да трябва да си купим на следващото идване телевизор. Което и се получи.

Та при плащането на телевизора, вместо да сложи картата в апарата на съответната банка, касиерката нарочно го сложи в друг. Хей така, за доброто настроение на клиента и за да не трябва обектът да връща пари по бонус програмата на финансовата институция. Прецакване с „десетки левове“, както пее Ъпсурт. Бяхме се зарекли повече да не им стъпваме на тези, които се подиграват по този отвратителен начин с клиентите си.

Ама от добро сърце и поради географска близост направихме втора грешка. За щастие за дребни пари. Но лошото чувство остава! Ще напомняме, че Технополис НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА!

А на собственика пишем със загриженост: вашите служители явно не съзнават, че за разлика от Софийска вода например, Технополис не е монополист – човек може, а в случая направо се и налага да отиде при следващия с Техно- в името.

Пък собственикът да се чуди защо плаща на тези очевидно не дотам разсъдливи управители, които и при най-добро желание на редовите продавачи, могат да убият бранда.

И го правят!

автор: СЛАВА

Етикети: , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !