НАЙ-НОВИ
Грозната Бети напуска Америка след...
Победата на изборите на Доналд Тръмп над Камала Харис ще...
Vogue със специално издание, посветено на медиците
28.04.2020 12:57 | Видян 2836 пъти
Раул Мартинес, креативният директор на Conde Nast, заявява, че списанието винаги е било в крак със случващите се събития и сега не е време за бизнес. Той добавя, че червената роза е символ на „красота, надежда и пробуждане“. Също така тя е спойката между минало и настояще, тъй като е заснета от фотографа Ървин Пен през 1970 година, но досега никога не е била публикувана.
Идеята зад новата корица е пряко свързана с времето, в което живеем. От Vogue споделят, че сега се насочваме към толкова много неща от миналото, за които преди въобще и не сме си помисляли.
Между 1967 и 1971 година Пен създава 9 портфолиа, които съдържат цветя за специалните коледни издания на списанието. Поредицата започва с лалета и завършва с диви цветя от Лонг Айлънд. По време на процеса фотографът се запленява от темата и събира работата си в книга, публикувана през 1980 година.
Тези снимки не са свързани с модните снимки на Пен, но е много лесно да се направи паралел между цветята и дамските дрехи. И двете често се свързват с романтика, женственост и ефимерност. Дизайнерът Пол Поаре е използвал розата като своеобразен символ за брандиране, а Кристиан Диор описва жените, които носят новите му дрехи като „женствени цветя“.
Въпреки че Пен е създал 9 различни корици с цветя за Vogue, розата никога не е присъствала там. Затова сегашното издание е едновременно ново и старо. Това е първата натюрморт корица от 15 септември 1962 година.
„Връзката ни с природата и отговорността ни да се грижим за нея са основните уроци, които трябва да научим по време на тази пандемия. Другата нишка, която трябва да уловим, е важността на надеждата и вярата в по-добро бъдеще. Подобно на розата, която, както казва Малкият принц, се ражда от добро семе, всички ние трябва да се обърнем към Слънцето и да потърсим светлината“, пишат от Vogue.
Изданието е било сглобено дистанционно заради наложените мерки за социална изолация. От Vogue пишат, че това се случва за първи път в 128-годишната история на списанието. „Тъй като целият екип е под карантина, няма как да осъществим фотосесии. Още повече, че сега е време да се фокусираме върху солидарност, а не върху звезди“.
галерия
свързани новини
Ана Уинтур: Модната индустрия трябва да преосмисли приоритетите си
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !