Братята Пол влизат в кеча след...

Джейк Пол се закани, че ще промени кариерата си след...

Всичко е перфекциозно: Брадъра Георги...

"Не ми хареса Камелия, защото се прави на Азис и това...

Кампания с родни звезди в помощ на туризма с престижна номинация

отпечатай новината

01.12.2020 17:24 | Видян 1669 пъти

Кампания с родни звезди в помощ на туризма с престижна номинация

       Социалните инициативи на туристическите компании по време на Ковид-кризата получиха високите оценки на журито на шестото издание на Балканските Туристически Оскари 2020, съобщава ВИП Комюникейшън.
Церемонията за шестото издание на Balkan Awards of Tourism Industry 2020 ще отбележи значимите постижения в сектора.
Събитието ще се състои на 21.12. 2020 г. от 20 ч. в хотел МАРИНЕЛА, София.
Една от тези инициативи предизвика огромен интерес като сред потребителите, така е сред хотелиерите.
Над 30 хотела от всички краища на България подкрепиха кампанията "Почивки в България" на Luxury discounts. Те предоставиха почивки на инфлуенсърите, както и ваучери за почивка.
LUXURY DISCOUNTS е модерна онлайн платформа, функционираща на принципа на затворен клуб. Членовете на клуба имат достъп до ексклузивни оферти за ваканции, пътувания и почивки.
Как възникна идеята за кампанията? През март 2020 ограниченията свързани с пандемията засегнаха особено силно туристическия бранш.
"С цел да помогнем на родния туризъм и в същото време да предложим на нашите клиенти възможности за почивка, заедно с нашите партньори от агенция WeKnowHow, организирахме кампанията #ПочивкаВБългария.
Основната ни цел беше да мотивираме българите да почиват в България и така да подкрепят както туризма, така и българската икономика в цялост, в момент, когато нямаше как да разчитаме на чуждестранни туристи. Както на всички ни е известно, туристическият бранш представлява огромен процент от икономиката пряко, но тази година блокирането му доведе до косвено блокиране на почти цялата икономика", споделят от компанията.
Кампанията се състоеше от два основни елемента:
1. Ваучери за почивка
Те дават възможност на клиентите да закупят почивка като реално заплатят за нея на момента. Така хотелите може да разполагат с оборотни средства в труден момент. В същото време клиентите имат спокойствието, че дори и да не могат да посетят хотела в планирания от тях момент, ще могат да изместят датите си в рамките на следващата година.
2. Масирана кампания в социалните мрежи и YouTube, подкрепена от редица български звезди, популярни личности, травъл блогъри и лидери на мнение в бизнес средите.
Над 40 звезди и популярни личности също се включиха в кампанията за подкрепа на българския туристически бизнес. Участваха актьори, певци, бизнес лидери, спортисти и организации: Яна Маринова, Ники Илиев, Тервел Пулев, Башар Рахал, Дивна, Луиза Григорова, 100 кила, Александра Жекова, Фондация “Живот със Синдром на Даун”, Златните Момичета на България, Тита и много други. Те заявиха подкрепата си за кампанията публично и направиха редица постове, както за намерението си да почиват в България тази година, така и за самата си почивка.
Всички хотели, които се включиха в кампанията вижте тук:
ttps://bg.luxury-discounts.com/holiday-in-bg
Ефектът от кампанията
1. Видео за кампанията има над 300 000 гледания общо във Facebook и YouTube
2. Стотици публикации в социалните мрежи на популярните личности, които се включиха и хиляди коментари, харесвания и споделяния. Разбира се, не всички бяха напълно позитивни, но над 90% от хората, които се ангажираха с кампанията, реагираха положително на нея.
3. Кампанията е отразена с над 50 публикации в български медии.
"Плюс на инициативата е, че се появиха доста подобни инициативи в последствие, както на Министерство на туризма, така и на отделни хотели, които предпочетоха да организират собствени кампании. Разбира се, няма как да бъдем 100% сигурни, че тези кампании бяха вдъхновени от нашата инициатива, но предвид, че всички те се появиха след като ние стартирахме нашата, смеем да предполагаме, че е именно така и се гордеем с този факт. Радваме, че много колеги проявиха инициатива, за да популяризират българския туризъм", допълват инициаторите.
 Общини, хотелиери, тур агенции и мениджъри в туризма от различни държави ще превърнат София в столица на  Балканите.   

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !