НАЙ-НОВИ
WBD отхвърли офертата на Paramount за...
Бордът на Warner Bros. Discovery официално отхвърли...
2026 г. по зодии и какви са техните...
- Ти се занимаваш с астрология, само че не е, за да...
КАК ДА ПРОМОТИРАТЕ БИЗНЕСА СИ УСПЕШНО?
27.04.2021 15:17 | Видян 936 пъти
СТРАТЕГИИ И КАНАЛИ ЗА ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ
Маркетингът такъв, какъвто го познаваме от старите учебници, вече не съществува. Дигиталната ера, в която живеем и работим предопредели развитието на различни от познатите ни начини за реклама и популяризация.. Днес своето място и огромно значение е заел дигиталният маркетинг.
Има много начини, по които успешно да промотираме бизнеса си. В дигиталната сфера това всеки може да направи и сам, но винаги е добре професионалните решения да оставим на професионалистите в областта. Добрата реклама и привличането на голяма аудитория изглежда лесна задача на пръв поглед, но на практика се оказва, че не всяка стратегия е успешна и не всяко действие привлича желания резултат.
От какви възможности на дигиталния маркетинг можем да се възползваме, за да промотираме бизнеса си успешно?
МАРКЕТИНГ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
Популяризирането на даден бранд в социалните мрежи може да се осъществи посредством директна реклама, излагайки всички силни страни на бизнеса чрез полезно, интригуващо и уникално съдържание. Рекламата в социалните мрежи може да бъде и чудесен начин за интерактивен маркетинг, когато бизнесът комуникира и обменя мнения и опит със своите потребители. Това спомага и за засилване на доверието в бранда, съответно увеличава неговата популярност.
БРАНД ЖУРНАЛИСТИКА
Това е всъщност начинът да превърнете своя бизнес сайт в медия от ново поколение. Как се случва това? Отново на преден план излиза качественото съдържание. Предоставяйки на своите потребители актуална и полезна информация за тенденциите във вашия бранш, за продуктите и услугите, които предлагате, за предстоящи промени и реорганизация във вашата компания, всъщност вие създавате бранд медия, която с времето се развива и радва на все по-големи успехи.
КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ
Отново говорим за съдържание. И то такова, което е насочено към потребителите, а не оптимизирано за търсещите машини. Защо това е важно? Контент маркетингът е предоставянето на полезна, актуална и навременна, интригуваща и значима информация на вашите потребители. Това води до печелене на доверие и симпатия от страна на вашите посетители в сайта или блога, но и до утвърждаване на лоялните ви клиенти, таргетиране на потенциалните такива, достигане до по-голяма и релевантна аудитория. И да не забравяме, че потребителят на съдържание днес е бъдещият клиент утре.
РЕКЛАМА В GOOGLE
Милиони търсения на ден за различни продукти, услуги и информация. Без рекламата в Google вашият бизнес остава невидим. Възможностите и предимствата, които дава рекламата в Google са много. Като основни могат да се посочат активно търсещите потребители, възможността за локално или глобално рекламиране, отчетността при рекламните кампании. За този вид реклама обаче е препоръчително да се обърнете към професионалисти, които ще насочат правилно рекламната стратегия и ще я изградят оптимизирана във всяко отношение. Възползвайте се от Google реклама от SEOMAX и сами ще се убедите колко ефективна е една такава рекламна кампания и колко ползи за вашия бизнес носи тя в дългосрочен план.
ПРЕССЪОБЩЕНИЯ
Всеки път, когато вашият бизнес прави нещо ново, не се колебайте да пуснете прессъобщение. Прессъобщенията са мощен медиен инструмент, който може да се използва за генериране на реклама, а разпространението им безплатно е бонус. Истината е, че не всеки бизнес се възползва от този маркетинг канал, но това е ефективно средство за увеличаване на популярността и разпознаваемостта на бранда.
РЕМАРКЕТИНГ
Ремаркетингът ви позволява да достигате до хора, които по-рано са посещавали фирмения ви сайт. Дори в случай, че някой просто посещава сайта без да прави покупка и да взаимодейства с вас, чрез ремаркетингът получавате възможност да достигнете отново до потенциалните купувачи чрез интересно послание или грабваща оферта, дори докато потенциалната аудитория разглежда други уеб сайтове, Така се увеличава многократно възможността някой да се върне във вашия сайт и евентуално да направи покупка.
И накрая, нека не забравяме, че всяка маркетинг стратегия изисква внимателно и целенасочено планиране, за да постигне тя целта си и да оправдае направените разходи.
svejo.net
facebook.com
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай

Няма коментари към тази новина !
