НАЙ-НОВИ
Дядо Коледа като млад и беден, преди...
Дядо Коледа като млад и беден, преди да почне работа в...
Райън Рейнолдс продаде 2 компании за близо 2 милиарда долара за по-малко от 4 години
08.01.2024 12:27 | Видян 674 пъти
Как този многостранен актьор преминава от холивудските декори до заседателните зали на големи корпорации? Отговорът се крие в неговата уникална гледна точка към бизнеса, творчеството и лидерството.
Неговият мажоритарен дял от 25% в новосъздадената Mint Mobile доведе до значителна печалба, когато T-Mobile придоби стартъпа за 1,35 млрд. долара само след четири години. Между 2017 г. и 2020 г. приходите на Mint Mobile са се увеличили с близо 50 000%, като много абонати са се регистрирали благодарение на Рейнолдс, според Fortune.
Това не е първото му високопрофилно бизнес начинание. През 2020 г. той продаде марката си Aviation American Gin на Diageo за 600 млн. долара, след като придоби дял от собствеността през 2018 г.
Това, което е шокиращо, е комфортът на Рейнолдс в навигирането в непозната територия. "Знае ли той какво прави? Не съвсем! И не се страхува да го признае", казва той в интервю за Entrepreneur. "Не можеш да бъдеш добър в нещо, ако не си готов да бъдеш лош."
Това изказване обобщава подхода му към поемането на рискове. Той разбира, че овладяването на дадено умение - независимо дали става дума за актьорско майсторство или предприемачество - изисква готовност да се правят грешки. Тази готовност да "бъдеш лош" в нещо, преди да станеш професионалист, е безценна лидерска черта според Рейнолдс.
Рейнолдс се застъпва за силата на признаването на несигурността, като я смята за предимство в лидерството. Той обяснява още: "Мисля, че е чудесен инструмент на лидерството да можеш да кажеш: "Не знам. Най-лошите лидери, с които някога съм работил или около които съм бил, са тези, които са непоколебими и възмутени в своята правота и наистина се притесняват за имиджа си. Затова обичам да казвам: "Не знам."
Освен това той гледа на проблемите не като на препятствия, а като на възможности за творчески решения. Предизвикателствата "наистина вдъхновяват идеи и начини за създаване", казва той. Тази идея за превръщане на препятствията в крайъгълни камъни е очевидна в неговото предприятие Maximum Effort, рекламна агенция, известна с производството на вирусни реклами за марки като Match, Mint Mobile и Aviation Gin.
Успехът на рекламата е още по-изненадващ, като се има предвид колко много Райън някога не е харесвал маркетинга, смятайки го просто за задължение. Възгледите му се променят драстично, когато в продължение на десетилетие работи по реализирането на филма "Дедпул" напук на холивудския скептицизъм. Опитът му с "Дедпул" затвърждава друго основно убеждение: Ограниченията могат да вдъхновят творчеството.
"Всеки път, когато студиото отнемаше пари от бюджета ни, ние замествахме загубените декори с характер", казва Рейнолдс.
Този фокус върху характера, а не върху зрелището, доведе до това, че "Дедпул" се превърна в най-касовия филм с рейтинг R на всички времена, като потвърди убеждението на Рейнолдс, че ограниченията на ресурсите могат да стимулират иновациите.
свързани новини
Снимките на новите филми на Брад Пит и Райън Рейнолдс спряха в подкрепа на стачката в Холивуд
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !