Брок Леснар поздравява младо борче,...

Брок Леснар поздравява младо борче, което току-що е...

Баровец се запознава със супер...

Баровец се запознава със супер красива девойка в една...

Пиар агенцията АПРА спечели поръчката за реклама на туризма чрез инфлуенсъри

отпечатай новината

08.01.2024 16:52 | Видян 707 пъти

Пиар агенцията АПРА спечели поръчката за реклама на туризма чрез инфлуенсъри

Пиар агенцията „АПРА“ ООД спечели поредна обществена поръчка на Министерството на туризма. Тя е определена за изпълнител в търга за популяризиране на туристическа дестинация България чрез организиране и провеждане на тематични турове за журналисти, снимачни екипи, блогъри, влогъри, популярни личности и експедиенти от целеви и перспективни пазари. Това става ясно от публикуваното решение в регистъра на обществените поръчки, установи проверка на TravelNews.

Търгът е за 1 млн. лв. без ДДС, като изборът на изпълнител е на база предложена най-ниска цена. От „АПРА“ са дали цена 724.91 лв. без ДДС, която е съвкупност от стойността за една нощувка в 4 или 5 звезден хотел, обяд, вечеря, такса за самолетен билет, цена за екскурзовод на час и цена за превоз в страната. Другият участник – консорциумът ДЗЗД „Медия хотел“, е предложил 798.50 лв. без ДДС за същите услуги.

Консорциумът „ДЗЗД НМН“ и агенция „Директ медия Крес“ ЕООД са отстранени от процедурата, защото не отговарят на условията. Първият е допуснат до отварянето на цените, като е предложил много ниска оферта от 411.35 лв. без ДДС, като обосновката за която не е зачетена от комисията. Компанията на рекламния бос Красимир Гергов - „Директ медия Крес“, въобще не е допусната до отварянето на ценовите оферти.

Компанията изпълняваше поръчки за реклама на България при дългогодшния министър на туризма от ГЕРБ Николина Ангелкова и в редица други министерства. Тя обслужваше още Българския спортен тотализатор. По времето на служебния министър на туризма Илин Димитров през тази година „АПРА“ беше избрана за изпълнител на онлайн рекламата на туризма на България.

При другия участник - ДЗЗД „Медия хотел“, прозираше кръгът на президента. В него влизат „София медия пул“ ЕООД и „Хотелтв“ ООД. Първата е собсвеност на рекламния специалист Боян Сираков, а във втората са съдружници фирмите „НТ травел“ ЕООД и „Би ес ей“, а управител е Мартин Панов. „НТ травел“ ЕООД е притежание на телевизионния продуцент Никола Тупарев, сочи справката в Търговския регистър. Тупарев (известен като Нико Тупарев) и фирмите около телевизионните звезди Иван и Андрей, правиха последната предизборна кампания на президента Румен Радев за втория му мандат, обясниха пред TravelNews пиар и рекламни експерти.

В консорциума „ДЗЗД НМН“ влизат фирмите „Ню икономик солюшънс“ ЕООД, и пиар агенциите „Маккан Ериксон София“ ЕООД и „Нитрам комюникейшънс“ ООД. Първата е собственост на Евелина Куртева, която прави финансови и икономически анализи, показва справка в Търговския регистър. „Маккан Ериксон София“ е част от една от най-влиятелните американски рекламни мрежи - McCann Worldgroup. Българската компания е собственост на Кенет Блат (23.98% дял), Десислава Тодорова – Олованова, която е и управител (23.01%), Александър Тороманов (19.04%), Иван Киров (10%), и Цанка Крушева (4.94%), сочи справката в Търговския регистър. Двете фирми вече са правили заедно реклама на България във Великобритания през 2018 и 2019 г., когато министър на туризма беше Николина Ангелкова (ГЕРБ).  Третият участник в обединението – „Нитрам комюникейшънс“ ООД, е собственост на „АД Асетс“ ООД (70% дял) и Мартин Димитров (30%), който беше кандидат за депутат от "Демократична България". Управител е Добринка Стойкова-Парасхаки, показва справка в Търговския регистър, която заедно със съпруга си държат „АД Асетс“ ООД. Мартин Димитров е съдружник с телевизионния продуцент Никола Тупарев във фирмата „Драма куин“ ООД.

Поръчката за популяризиране на туристическа дестинация България чрез организиране и провеждане на тематични турове за журналисти, снимачни екипи, блогъри, влогъри, популярни личности и експедиенти от целеви и перспективни пазари е включена в изпълнението на Годишната програма за Национална туристическа реклама и в частност за популяризиране на дестинацията посредством тактически маркетингови инструменти (програми, кампании и др.), при които своето място заемат опознавателните турове, познати като Press & FAM Trips.

Целта им е да запознаят на място участниците (журналисти, снимачни екипи, блогъри, влогъри, популярни личности и експедиенти от целеви и перспективни пазари) с туристическите ресурси, атракции и възможности за туризъм, а те да споделят тази информация със своите читатели/последователни и/или клиенти. От маркетингова гледна точка източникът и привлекателността на информация и съобщения може да има огромно влияние върху вероятността потенциалният широк кръг от потребители/читатели да го приемат. Споделеният личен опит, достоверността в някои случаи и пристрастия към източника имат изключително значение за приемането на споделената информация и разпространението върху потенциалната аудитория.

Срокът на  договора ще бъде 24 месеца, считано от датата на сключване или до достигане на максималната обща стойност на договора, което от двете събития настъпи първо. Финансирането на обществената поръчка ще се осъществява със средства бюджета на Министерство на туризма.

Източник: travelnews.bg

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !