Откриха паметник на Иван Абаджиев

Паметник в чест на българския състезател и треньор по...

Захари Бахаров, Гергана Плетньова и...

Историята на спокойната и усмихната Дана (Евелина...

Красимира Хаджийска е новият главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп

отпечатай новината

25.03.2025 14:12 | Видян 148 пъти

Красимира Хаджийска е новият главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп

Вяра Анкова e новият главен оперативен директор на водещата медийна компания, Дирк Геркенс става председател на Нова Броудкастинг Груп

United Media, водещата медийна компания в Югоизточна Европа, обяви назначаването на Красимира Хаджийска за главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп. С повече от 22 години опит в компанията, Хаджийска е доказан лидер с дълбоко разбиране на бизнеса и неговата стратегическа посока. През последните години тя заемаше длъжността главен оперативен директор на компанията и има ключова роля в развитието й като пазарен лидер.

Тя ще наследи Дирк Геркенс, който става председател на Нова Броудкастинг Груп и остава член на борда и директор „Програмиране, продукция и рекламни продажби“ в United Media. Геркенс ще продължи да наблюдава дългосрочното развитие на новините и актуалните предавания на Нова Броудкастинг Груп, гарантирайки най-високите журналистически стандарти на United Media във всички страни, в които оперира.

Вяра Анкова е назначена за главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп. Тя ще отговаря за цялостното управление на съдържанието в телевизионните програми и дигитални платформи на групата, което допълнително ще засили медийното присъствие на компанията.

„Щастливи сме да назначим Красимира Хаджийска за главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп. Нейното лидерство и всеотдайност са от решаващо значение за формирането на успеха на компанията, което я превръща в перфектния избор за продължаване на непрекъснатия растеж. Огромният опит на Вяра Анкова в областта на медийния мениджмънт ще бъде безценен за надграждане на стратегията ни за разширяване на съдържанието и обхвата на аудиторията ни. С този силен мениджърски екип сме уверени, че Нова Броудкастинг Груп ще продължи да се развива, да иновира и да поставя нови стандарти в индустрията. Бих искала също така да благодаря на Дирк Геркенс за забележителното му лидерство и ангажираност към NOVA в България, като успешно поддържа и развива водещата позиция на компанията на пазара“, каза Александра Суботич, главен изпълнителен директор на United Media.

Красимира Хаджийска се присъединява към екипа на Нова Броудкастинг Груп през 2003 година като Key Account Manager и има ключова роля за превръщането на компанията в лидер на българския медиен пазар. Тя е директор „Продажби“ от 2009 година, след което ръководи отделите „Продажби“, „Маркетинг“ и „PR“ до 2022 година. Красимира Хаджийска стои в основата на добрите партньорства и успешните преговори за присъединяване на редица международни телевизионни канали към портфолиото на Нова Броудкастинг Груп като The Walt Disney Company, FOX, AXN и Discovery, което отличи компанията като медиен пионер в България. Красимира Хаджийска е преминала редица специализирани обучения по мениджмънт и телевизионни продажби, част от които в централите на Discovery Channel (Вашингтон, САЩ) и WCOV-TV Fox 20 (САЩ).

Вяра Анкова се присъединява към Нова Броудкастинг Груп през 2017 г. като генерален директор „Новини“, а през 2019 г. става изпълнителен директор на компанията. Досега заемаше позицията директор „Ново съдържание и стратегическо развитие“ в медийната група. Преди това тя е генерален директор на Българската национална телевизия от 2010 до 2017 година и стрингер за CNN от България. Специализирала е в BBC и CNN, както и медиен мениджмънт в Европейския съюз за радио и телевизия. Вяра Анкова е член на Международната академия за телевизионни изкуства и науки.

Информация за United Media:

United Media, част от United Group, е водещата медийна компания в Югоизточна Европа, която оперира в осем държави. С 4 200 служители, United Media произвежда повече от 40 000 часа оригинално съдържание годишно, достигайки до над 40 млн. души чрез водещи международни оператори и безплатно разпространение. Портфолиото на компанията включва повече от 120 медийни бранда, включително над 60 телевизионни канали, 45 водещи дигитални портали, девет печатни издания и пет радиостанции. Използвайки тази обширна мрежа, United Media предлага уникални и силно конкурентни рекламни възможности в целия регион.

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !