НАЙ-НОВИ
40% от "турската" фирма на Терзиев са...
40% от консорциума на "турската" фирма, на която кметът...
Перо "Забравихме ли нещо" в бюджета...
В официалния бюджет, представен от кмета Терзиев и лично...
Младите "бягат"от Фейсбук!
17.01.2014 13:45 | Видян 1671 пъти
 
            Рекламодателите ценят младата аудитория, тъй като нейните вкусове и предпочитания по-лесно могат да бъдат моделирани, така че тези данни могат значително да се отразят на рекламните тарифи на Facebook. От друга страна рекламата в най-голямата социална мрежа не е свързана само с масовото достигане до млади потребители.
Едно от големите предимства на Facebook е, че притежава толкова много информация за потребителите си, че може по-ефективно да прицелва рекламите. Ако компанията докаже, че е способна да намира най-добрата публика за даден продукт, то тя може и да не се тревожи за отлива на млади хора.
 svejo.net
                    svejo.net 
                 facebook.com
 facebook.com
            свързани новини
Фейсбук ще събира новини от водещи издания?
„София Филм Фест” запознава младите с Де Ниро и Пфайфър
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай  
Няма коментари към тази новина !


 
		 
             
             
				 
				 
					 
					 
					 
					