Светът е изправен пред нова заплаха -...

Водещи световни учени, сред които и нобелови лауреати,...

На 31 декември по БНТ гледайте...

По традиция в новогодишната нощ Българската национална...

Защо Хилари беше ВИП гост на сватбата на Тръмп

отпечатай новината

14.06.2016 13:24 | Видян 2999 пъти

Защо Хилари беше ВИП гост на сватбата на Тръмп

 След една от телевизионните изяви на Тръмп, той получава един от най-големите комплименти в живота си и същевременно своята посока за развитие като бранд – битката за Белия дом, при това не от кого да е, а от своя идол – експрезидента Никсън. Той му пише: „Когато и да решиш да се кандидатираш за президент, бъдеш победител”.

Тръмп има своите проблеми през 90-те години, когато прекаленият му размах в бизнеса с казина, го води два пъти до фалит и той се издържа с писане и продажба на автобиографичните си книги. Но през 2000 г. вече е готов за първи път да се включи в битката за президент.
Катализатор за неговото изидигане като кандидат е смъртта на баща му. Фред С. Тръмп му оставя 100 милиона долара и идеята, че в страната на неограничените възможности няма нищо по-естествено от това Доналд – внукът на бедния бръснар, емигрант от Германия Друмпф, направил пари по време на треската за злато, държейки бордеи, да постигне и най-смелите си мечти. Фред не е само строителен предприемач, който според много източници след секването на Сухия режим е авторът на своеобразен бизнепроект за усилено „пране на пари” на мафията.
Той е и един от първите последователи и слушатели на курсовете на Едуард Бернайс. Племенникът на самия баща на психоанализата Зигмунд Фройд и също емигрант в Ню Йорк организира първите си сказки по връзки с обществеността в университета на града през 1923 г.  

Младият по онова време строителен предприемач, който е сменил името си от Друмпф на Тръмп, е силно привлечен от възможността да се прави „скрита реклама” на бизнеса посредством „изфабрикувани събития с участието на знаменитости и свои хора на високи постове”, както за по-голяма научна популярност обяснява учението си за пиара Бернайс пред нюйоркските бизнесмени. По онова време наричат концепцията на  австроемигранта „рай за търговците”. Той бързо разбира, че „скритата реклама” е по-ценна от другата, понеже в съзнанието на пубиката тя стига като новина от името на медиите. Веднъж усвоил уроците на Бернайс, Тръмп Старши си прави пиар за всичко, което извършва и държи той да се публикува.

продължи >>

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !