Аталай избра Бареков пред любима за...

Агентът на комунистическите тайни служби Рамадан Аталай...

Гага на лондонската премиера на Жокера

 Лейди Гага ще се превъплъти в образа на Харли Куин в...

Българският болид щурмува френския пазар

отпечатай новината

13.02.2017 15:09 | Видян 2257 пъти

Българският болид щурмува френския пазар

Месец преди старта на най-голямото автомобилно изложение в Женева, първият български болид Sin R1, който успешно триумфира сред световните асове, има успехи и на френския пазар, съобщава VIP Communication.

Французинът Тиери Амарт, който директно от подиума купи автомобила, създаден от русенския инженер Росен Даскалов, стана партньор на Sin R1  и вече е изминал  повече от 17 000 км с болида.  

"Със Sin R1 са „запознах” на Goodwood в Англия., тогава започна и моето приключение с болида. По време на небезизвестното изкачване “Hillclimb” имах честта да усетя за първи път автомобила, заедно с неговия създател Росен Даскалов. Веднага се влюбих в това приключение. Само след 6 месеца си поръчах Sin R1 и го получих директно на щанда в Женева под възхитените погледи на посетителите. Първата клиентска кола ме съпътства вече 1 година в едно незабравимо пътешествие: 17 000 км. пътуване през слънце и дъжд, ден и нощ, от пистата на Ногаро до зелените поля на Нюрбургринг (7 обиколки на на Нордшлайфе), 1 рали, 1 изложение  на Ф1 на пистата в Монако и много доволни спътници", впечатлен е от българското чудо Тиери Амарт. Ето и кратко интервю с него:

   Какво ще кажете за първото си усещане, когато запалихте двигателя?

Първите километри бях изключително предпазлив. Въпреки че при Sin R1  шофьорът има много добра връзка с автомобила, винаги е уместно да се внимава. Обратната връзка с колата е много добра и човек бързо открива пълния й потенциал, а шофирането е безпроблемно.

   След този спокоен дебют, освободихте ли звяра?

„Да, разбира се! Огромното удоволствие чака да бъде изпитано и не можеш да го пренебрегваш повече. Човек е омагьосан от V8 6.2l, който няма търпение да покори пътя пред себе си. Това е и момент на колебание, в който в теб се борят увереността, че можеш всичко, с усещането, че все още не познаваш толкова добре новия си суперавтомобил. Именно и поради тази причина за съжаление направих завъртане на 360° на пистата Ногаро (Франция), за щастие без наранявания и щети.

   Системата за подпомагането на водача помага ли по време на шофиране?

В началото да. Но от известно време вече шофирам без тракшън контрол. Това, което ме привлече в Sin R1 е чистото шофиране, без подпомагане, без компютър, минимално количество електроника. Самият аз шофирам, не автомобила. Като голям картинг е!

продължи >>

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !