Светът е изправен пред нова заплаха -...

Водещи световни учени, сред които и нобелови лауреати,...

На 31 декември по БНТ гледайте...

По традиция в новогодишната нощ Българската национална...

КОЙ УБИ ЛЕЙДИ ДИ

отпечатай новината

29.08.2017 23:59 | Видян 5995 пъти | Гласували 1

КОЙ УБИ ЛЕЙДИ ДИ

"Х планира инцидент с колата ми", свидетелства в свое писмо от октомври 1996 г. лейди Даяна, която загина в неизяснена досега автомобилна катастрофа точно преди 20 години - в нощта на 30 срещу 31 август август 1997 г. Автентичността на сигнала за подготвяна злополука потвърди и личният шофьор на принцесата Патрик Джефсън в тв интервю. В тунела под моста Алма на Сена в Париж, недалеч от българското посолство, мерцедеса, возещ Ди и нейния спътник Доди Ал Файед катастрофира. Причината не е преследване от папараци, както службите са подхвърлиха първоначално на журналистите. А бял ФИАТ Уно.
 
Какво се е случило с малката кола, причинила големия инцидент не е ясно. Ясна е обаче съдбата на нейния собственик Джеймс Андансън. Човекът на британските служби е намерен "самоубит" в колата си през 2000 г. като заключението на френските тайни служби е, че той е запален в автомобила си. Той, разбира се, е нов, вече не прословутият ФИАТ от злокобния тунел. За мистерията около смъртта на агента свидетелства бъдещият и също самоубил се премиер на Франция Пиер Берговоа в писмо до неговия приятел и също известен френски държавник Лионел Жоспен.
 
Интересен факт е, че тялото е открито не от случаен минувач или от местната полиция край неговия имот във Франция, а от ... френските командоси. Едни от онези, дето наши селяни ги пребиха край Дунав преди няколко години....
 
Не само белият ФИАТ обаче и смъртта на неговия собственик са мистерия около гибелта на принцеса Даяна. Една от необяснените загадки е как линейката, изпратена да я закара до болницата след катастрофата в тунела закъснява с 33 минути, а после я кара точно час и 10 минути до отстоящото на 5 минути с автомобил, особено в празния откъм движение късен час, здравно заведение. Тъй като там тя е регистрирана при пристигането си точно час и 43 минути или 103 минути след инцидента. Оказалият първа помощ д-р Майе свидетелства: "Когато я поехме, тя беше ранена". Не издъхнала, не издъхваща, само ранена. Така че огромното забавяне очевадно доста е "помогнало" да умре, губейки много кръв и своята свяст.
 

продължи >>

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !