места

НЕ! Банкович, където вдигат пълни чаши и чинии на клиенти и ги наричат „лоши”

1

Как бихте се почувствали, ако в ресторант, където ходите от години и то нерядко, ви вдигнат полупълна чаша? Докато разказвахме на приятели какво изпитахме ние, оказа се, че на тях пък на същото място – ресторант Банкович в Борово – иняаче елегантен и с добра кухня, пък не и евтин, са им вдигнали пълните чинии. Причината – наближаването на 22 часа. В нашия случай, понеже бяхме предупредени още със сядането, че след 10 вечерта трябва да влезем в салона, а не можем да останем в импровизираната градина, това се случи цели 10 минути по-рано. На другите маси, с по няколко деца в компаниите, тичащи и викащи с пълно гърло, изобщо не им казаха каквото и да било. Иначе и без бой щяхме да си влезем в 10. Но не в без 10. Пък и не ни се беше случвало да ни вдигнат пълна чаша в никой ресторант в 62 държави  на тази планета.
Още по-шокираща беше реакцията на точно този коментар – че това е същински прецедент. „Не смятате ли, че сте много лоши”, попита келнерката, която очевидно си няма никакво понятие от сервитьорската професия и от обслужване изобщо. Защото, освен правилото, че клиентът винаги е прав, елементарното възпитание изисква никой да не обижда никого, особено, след като сам е предизвикал проблем.
Най-забавното обаче дойде накрая. След около час, когато си платихме немалката трицифрена сметка за трима души, на персонала му се дотръгва, та ни призоваха на своя ред ДА СЕ ВЪРНЕМ В ГРАДИНАТА, нищо че сакраменталният 10-и час отдавна бе отлетял, за да можели да заключат.   
Никога НЕ ХОДЕТЕ в този ресторант, за да не ви карат да се чувствате като пълни идиоти.