Топ

Вести
Какво е нужно, за да успее бранд за красота, създаден от знаменитост?
През 2017 г. Риана промени играта с Fenty Beauty – марка с послание за включване и впечатляваща палитра от 40 нюанса фон дьо тен. Това беше повече от маркетинг – базирано на нейния личен опит като чернокожа жена, а не просто на известност. Този ефект, наречен „Fenty...
- Виктория Бекъм рекламира новия си руж на фона на враждата с Бруклин
- Новата “Рейчъл”! Прическата “Всичко” на Дженифър Анистън ще бъде хитът на това лято
- Christian of Roma и Alchemista представиха AVEDA в България
- Тайната зад сияйната кожа на Джей Ло: 15 любими продукта
- Тайната на младата кожа на Брад Пит? Неговата козметична марка Beau Domaine
- А. Джоли в Brunello Cucinelli отсрами италианската мода на най-неуспешния й Кан, доминиран от Dior и Balenciaga
- Наоми, 55, за 30 г. Дискуеърд
- Догановата дъщеря с тв съвети за грима
- Бакалова на корица на Вог Чехия