НАЙ-НОВИ
Правя милиони благодарение на жена...
Конър Макгрегър говори за жена си Дий Девлин: "Бяхме...
Седмицата на дамската мода в Милано под джендър знаменател
19.02.2020 09:32 | Видян 1155 пъти
Повод за тази категорична прогноза им даде фактът, че лице на фешън-екшъна е джендър-иконата и топ манекенка Леа Т. Тя е... син на известния в близкото минало футболист на римския футболен клуб „Рома“ Тонино Черецо, но през 2011 г. се оперира и придобива всички дамски атрибути. Не много врем след това вече пълноценната „тя“ става муза на прочутия стилист на „Живанши“ Рикардо Тиши, а после започва неудържимият й триумф по световните подиуми. За да лъсне сега на официлния афиш на миланската седмица на модата за следващите есен и зима и съответно да стане нещо като символ на култувата проява.
За жалост обаче предстоящата седмица на дамското „прет-а-порте“ за студените месеци догодина ще трябва да премине и под знака на шашналия планетата коронавирус
Спред плъзналия в Милано слух култовото начинание за малко да не бъде отложено заради шестващата зараза, тъй като още в началото на януари организаторите му са били буквално затрупани от откази на отдавна поканени търговци, журналисти и модни спецове от Китай и други азиатски страни да се любуват на дефилетата. До вчера „щетите“ бяха в рамките на 2000 присъствия по-малко на важни за италианската модна индустрия специалисти от Азия - сериозен удар за фешън - седмицата и въобще за Милано и туристическата индустрия на метрополията. Но шефовете на Националната камара на модата решиха седмицата да я има, независимо от перспективата доста от хотелите и ресторантите в големия град да останат полупразни – нещо, което поне през последните двайсетина години не се е случвало в дните на утвърдилите се отдавна култови дни за „прет-а-порте“.
Що се отнася до започващите в сряда и завършващи следващия вторник ревюта, то те ще бъдат 56, докато презентациите – 96. Сред последните с особен интерес в Милано се очаква гастрола за пръв път на петима унгарски стилисти, които според запознати били доста хитови в родината им. Любопитство предизвикват и презентациите на петима африкански дизайнери, докато поне до вчера не се знаеше дали ще пристигнат записалите се да покажат какво могат осмина техни колеги от Китай. Естествено „хорото“ на предстоящата седмица ще водят култовите италиански модни къщи „Гучи“, „Прада“, „Долче е Габана“, „Армани“, „Версаче“, „Етро“ и т.н., като организаторите са много доволни от завръщането на миланския подиум на модните асове „ Роберто Кавали“ и „Ромео Джили“.
Според медиите между Алпите и Сицилия шестдневният фешън-маратон обаче ще премине под сурдинка и защото нямало да има пищни купони
като само до преди година. В замяна на това ударението било поставено върху културните прояви, сред които се открояват няколкото художествени изложби в старинни дворци, спонсорирани от прочути модни къщи. Поне до момента най-голям интерес като че ли се проявява към организираната от Джорджо Армани експозиция от „запечатани моменти“ не само от модни подиуми от починалия преди година известен фотограф Питър Линдберг.
Източник: Monitor
свързани новини
Мис България 2017 отново на Седмица на модата в Милано
Мисис България 2019 отива на Milano Fashion Week
Dolce & Gabbana и Armani откриха Седмицата на мъжката мода в Милано
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !