Ергенът 2 шокира с нова песен

Новата песен на артиста се казва "Докога ще...

Хитовият турски сериал Предателство...

Нов завладяващ сериал очаква зрителите на DIEMA FAMILY...

Радост Драганова даде старт на летните партита

отпечатай новината

03.06.2013 13:15 | Видян 2927 пъти

Радост Драганова даде старт на летните партита

Винаги екстравагантна, нестандартна и провокираща, Perrier е напитката, чието ДНК не подлежи на имитация. Тя е естествено газирана минерална вода, позната и обичана заради превъзходния си вкус и невероятната си свежест. Вкусовите качества на водата, наричана още в една от първите си рекламни кампании „Принцесата на водите“, са били признати още в древността от великия пълководец Юлий Цезар.

Оттогава до днес тя никога не излиза от мода и съумява уверено да се наложи, не само като изискана и освежаваща, но и като здравословна алтернатива на безалкохолните напитки, с ниското си съдържание на натрии и с нула калории.
Водата е световен лидер сред естествено газираните минерални води и вече 150 години марката с отличителната си зелена бутилка освежава своите почитатели в 140 страни по света. Тази година компанията  гордо може да се похвали и с 1 милярд продадени бутилки.

След една, колкото необичайна, толкова и легендарна среща, между Уорхол и марката през 80-те години на миналия век, изпълненото  му с цветове и образи въображение създава над 40 творби – визии на уникалните  бутилки, преплетени в неговия неповторим попарт стил.

Perrier никога не забравя този легендарен епизод от своята история и използва 150-тата си годишнина, за да отдаде почит на Анди Уорхол. Ето защо това лято марката  “облече“ своите бутилки с четири различни дизайна в характерните цветове и стил на художника по реплика на създадените през миналия век негови творби. Специалната лимитирана серия бутилки бе представена на свежо парти в градината на клуб  Motto. Водещата Радост Драганова от "Модерно" разказа интересни факти за 150 годишната историята на марката и затова как е създадена лимитираната серия.  

Външният вид на етикетите от лимитираната серия, създадени от великия Анди Уорхол, са в четири варианта и бяха представени по атрактивен начин от четири момичета облечени според цветовете, използвани от Уорхол в лимитираната серия. Гостите имаха възможността да гласуват и да изберат своя предпочитан цвят от лимитираната серия. Присъстващите успяха да видят на живо и реплика на част от картините, създадени специално за марката от великия поп арт художник. Всички гости имаха възможност да опитат и от уникалните коктейли , направени в цветовете на лимитираната серия, както и да получат своя снимка в стил поп арт за спомен.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !