Светът е изправен пред нова заплаха -...

Водещи световни учени, сред които и нобелови лауреати,...

На 31 декември по БНТ гледайте...

По традиция в новогодишната нощ Българската национална...

Най-популярното селфи се оказа реклама

отпечатай новината

05.03.2014 14:00 | Видян 2696 пъти | Гласували 1

Най-популярното селфи се оказа реклама

Вероятно най-популярната селфи – снимка досега, инициирана от домакина на Оскарите Елън Дедженерис, се оказа не просто случайно хрумване. Оказва се, че тя е станала част от рекламната кампания на Samsung, пише БЛИЦ. Технологичната компания беше един от най-големите спонсори на церемонията по връчването на престижните филмови награди с бюджет 20 млн. долара за рекламни спотове.

Когато организаторите разбрали, че Дедженерис планира да си прави снимки с гостите, те й предложили да ползва устройство на Samsung, разказват източници на изданието. Действително, селфито, което мина по популярност в Twitter рекордно споделяната снимка на Барак Обама, е снимано с Galaxy Note 3.

Представители на компанията дори обяснявали на Елън Дедженерис точно как да използва телефона. Вероятно защото тя по принцип ползва iPhone на конкурентната Apple, както показват кадри с нея зад сцената и постовете й в Twitter, на които се изписва от какво устройство публикува.

Това не е единствената „безплатна" реклама, която Елън Дедженерис направи по време на Оскарите. Друг неин хит беше решението да поръча пица за част от звездите в публиката. Множеството снимки и кадри от любопитната ситуация на практика бяха реклама за пицарията Big Mama's and Papa's. На всичкото отгоре на кутиите с храната беше изобразено логото на Coca – Cola, която дори не е плащала за реклама на Оскарите.


Източник: Wall Street Journal

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !