места

НЕ! Неделя на Стамболийски е като чакалнята на гарата

Веригата Неделя е едно истинско чудо на българския бизнес пейзаж, хеле пък във времена на криза. Собствениците си знаят числата, но видимият резултат е отличен за тях. Франчайзингът обаче крие и рискове. А те са основно в еднаквите стандарти за различните заведения от веригата.

Защото те трябва да си приличат не само по стил, но и по останалите параграфи. Е, няма как да се сравни перфектната Неделя срещу зала Универсиада с тази на бул. Стамболийски срещу стария мол. Втората е като чакалнята на гарата. И не само заради теснотата, но и заради намръщения персонал, публиката и останалите обстоятелства. В условия на странен
полумрак начумерените жени зад щанда не вещаят нищо добро за новите клиенти.

Пък има и други неочаквани обстоятелства. Простете, но в масов тип сладкарница като Неделя не е редно малките торти да струват повече от тези в лъскава като Маркиса на Солунска. Просто нивото е различно, което личи не само по външността, но и по вкусовите качества на кулинарното творение.

1